Je možné doručení objednávky na adresu?
Bohužel není. Svou objednávku si vyzvednete ve Farmářském domě ve Vrchlabí na adrese Lánovská 633.
Jaký je stav mé objednávky?
Stav své objednávky jednoduše zkontrolujete ve svém online účtu Farmářského domu. Pokud je objednávka ve stavu přijata, znamená to, že jsme Vaši objednávku obdrželi a začínáme na ní pracovat. Jakmile bude objednávka kompletní, přijde Vám sms a email s informací o možnosti vyzvednutí.
Jak si vyzvednu svou objednávku?
U většiny zboží si vyberete den ve který si svou objednávku chcete vyzvednout. Na ten den Vám ji připravíme ve Farmářském domě ve Vrchlabí do okénkového automatu, kde si ji budete moci vyzvednout pomocí kódu, který obdržíte do sms zprávy a na email. Vaše objednávka tam připravena bude ve Vámi určený den od 9:00 do 21:00 hodin, v tu dobu si ji můžete kdykoli vyzvednout.
Je možné platit hotově při vyzvednutí?
Není. Svou objednávku musíte zaplatit online na eshopu a pak si ji už jen pohodlně vyzvednout.
Je možné objednávku zrušit?
Ano, objednávku lze zrušit buď telefonicky na +420 602 189 595 nebo e-mailem obchod@farmarskydum.cz . Součástí emailu by mělo být číslo objednávky.
Potřebuji pomoci s výběrem.
Nevíte si rady a potřebujete poradit? Kontaktujte naši zákaznickou linku, která Vám je k dispozici od 9:00 do 16.00 (+420 602 189 595, obchod@farmarskydum.cz).
Lze platit poukázkami Sodexo nebo Flexi pass?
Ne, nepřijímáme platbu poukazy Sodexo a Flexi pass.